Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T18:56:32+01:00
Ja mogę pomóc potzrebującym wysyłając im pieniądze ze zbiórek na ich rzecz mozęmy im wysyłaś żywność także ubrania których np.nie używamy możemy również nauczyć sie że tzreba szanowac to co się ma bo inni tego nie mają.


to nie jest z neta ja to kiedys piasałm i dostałam 5
10 4 10
2010-03-11T18:57:04+01:00
Oddać swoje rzeczy,które Tobie nie są potrzebne,
pomodlić się za nich,
podzielić się żywnością.
6 3 6
2010-03-11T18:57:53+01:00
Możesz pomóc oddając ubrania do domów dziecka, dając żywność,
przekazywać 1% podatku...
5 4 5