Odpowiedzi

2010-03-11T19:08:19+01:00
10cm*10cm*10cm=100cm(3)=1dm(3)
2litry=2dm(3)=200cm(3)
2000mg/cm(3) razy 200cm(3)=400000mg/cm(3)
odp. ilość mocznika wciągu doby jest równy 400000mg/cm(3)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:58:25+01:00
1.10cm*10cm*10cm=100cm(3)=1dm(3)
--^--^--^--^--^
2.2litry=2dm(3)=200cm(3)
--^--^--^--^--^
3.2000mg/cm(3) razy 200cm(3)=400000mg/cm(3)
--^--^--^--^--^
odp. 400000mg/cm(3)