Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:00:19+01:00
Rzeczowniki:kompot,bombka,komplikacje,tempo
czasownik:kalendarzowano,stemplowac,
przymiotnik:komputerowy,kompletny,konferowa,sensacyjny,
przyslowek:kombinacyjnie
2010-03-11T19:03:05+01:00
Rzeczownik: tempo, kompot, bombka, komplikacje
przysłowek: kalendarzowano
czasownik: cementować, plombować, stemplować
przymiotnik: komputerowy, kompletny, kongresowy, konferowa, kombinacyjnie