Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T19:03:41+01:00
Kangur wykształcił następujące przystosowania: ma krótkie przednia łapy do zrywania liści i podawania pokarmu tego do pyska,
ma długie i mocne nogi dzięki którym skacze daleko i szybko,
ma ogon duży dzięki któremu może łatwiej złapać równowagę skacząc,
ma torbę na brzuchu w której chowa swoje dzieci w czasie podróżny,
ma długie i wysokie uszy dzięki którym doskonale słyszy.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:04:36+01:00
Kangur wykształcił następujące przystosowania: ma krótkie przednia łapy do zrywania liści i podawania pokarmu tego do pyska,
ma długie i mocne nogi dzieki którym skacze daleko i szybko,
ma ogon duży dzieki któremu może łatwiej złapać równowagę skacząc,
ma torbę na brzuchu w której chowa swoje dzieci w czasie podrózy,
ma długie i wysokie uszy dzięki którym doskonale słyszy.

sorry ale ktoś mnie wyprzedził
2 3 2