Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:21:30+01:00
Najpierw trzeba obliczyć z szczególnego trójkąta wysokość.
a√3/2
6√3/2
=3√3

Ponieważ w podstawie jest kwadrat, mamy
6=a√2
3√2

V=Pp*H/3
V=(3√2)²*3√3/3
V=18*3√3/3
V=54/3
V=18




2010-03-11T19:50:58+01:00
2a=6cm
a=3
H=3√3
przekątna kwadratu= 3 razy2
d=6
d=a√2
6=a√2
a=3√2
Pp= a razy a
Pp= 3√2 razy 3√2
Pp=18
V=1/3 Pp razy H
V=1/3 razy 18 razy 3√3
V=18√3 cm sześciennych