Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:09:57+01:00
X - cena ulgowego
x + 3zł cena normalnego


X+2(x+3) = 39zł
x+2x+6=39
3x=33
x=11 - cena ulgowego
11+3= 14 - cena normalnego
1 5 1
2010-03-11T19:10:45+01:00
39-3=36
36\3=12
12 + 3 = 15

spr: 15 + 12 + 12 = 39

Odp bilet normalny kosztował 15 zł a ulgowy 12 .
1 5 1
2010-03-11T19:13:14+01:00
(39-3):3 = 12
Odp.Bilet ulgowy kosztuje 12 zł a bilet zwykły 15 zł




dlatego że od całości jeśli odejmniemy 3 to będzie prosto puźniej podzielić na 3 bo odejmujemy róznice mniędzy biletem normalnym a ulgowym i tylko jedną 3 bo tylko jeden bilet normalny kupiła pani ania a dzielimy na trzy bo kupila trzy bilety
1 5 1