Odpowiedzi

2009-10-24T14:10:37+02:00
Chodzi o to że jan paweł 2 wyraża swoje poglądy do młodzich ludzi
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-24T14:11:37+02:00
Pierwszy list napisany przez św. Jana około 96r. n.e. Treścią jest zbliżony do Ewangelii.
Bóg jest światłością, jest bezgrzeszny. Trwanie w ciemności to życie w grzechu. Każdy człowiek ma naturę skłonną do grzechu, ale mamy Orędownika - Jezusa, który wstawia się za nami i przebacza grzechy Miłość do Boga wyraża się przez wypełnianie przykazań dekalogu i nakazów Jezusa, co jest możliwe po nowym narodzeniu. Najważniejszym przykazaniem jest miłość do Boga i bliźniego. Świat jest rozumiany jako uleganie pokusom i życie w grzechu. Apostoł pisze, że jeżeli ktoś grzeszy świadomie to nie poznał Boga. Należy uważać na różne duchy, z których niektóre pochodzą od Boga, a inne od szatana.