Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:15:07+01:00

pole trójkąta równobocznego:
a²√3/4

a) 8 cm
8²√3/4=64√3/4=16√3 [cm²]

b) 10 cm
10²√3/4=100√3/4=25√3 [cm²]

c) 2 pierwiastek z 3 cm
(2√3)²√3/4=12√3/4=3√3 [cm²]

d) 5 pierwiastek z 2 cm
(5√2)²√3/4=50√3/4=25√3/2 [cm²]
1 5 1
2010-03-11T19:17:10+01:00
A.)
P = a²√3/4
P = 8²√3/4
P = 16√3cm²
b.)
P = 10²√3/4
P = 100√3/4
P = 25√5cm²
c.)
P = 2√3²√3/4
P = 3√3cm²
d.)
P = 5√2²√3
P = 25√3/4
P = 25√3/2cm²