Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:14:53+01:00
Dom na sprzedaż !
Mam do sprzedania dom.Jest w bardzo dobrym stanie.Ma 7 pokoi w tym dużą łazienkę oraz dobrze wyposażoną kuchnie.Blisko domu znajduje się super market, park, korty tenisowe.Sprzedam po niskiej cenie tylko 200 000 zł.W celu uzyskania informacji proszę dzwonić pod nr 565748376.
4 5 4
2010-03-11T19:15:46+01:00
Ogłoszenie!
Sprzedam dom do dnia 05.012.2011r. W atrakcyjnej cenie . Dom znajduję się w Szczecinie na ulicy 132a . Jeżeli ktoś jest zainteresowany , proszę zadzwonić pod numer 014234693 lub 012456432.
Daniel Piątek
2 2 2
2010-03-11T19:17:08+01:00
UWAGA! DOM NA SPRZEDAŻ!!
Bardzo atrakcyjna oferta nie mozesz jej przegapić!!
już teraz dzwoń pod numer 054 411-54-65 aby uzgodnić cenę (minim. kwota to 10 000zł)wspaniały dom w zaciszu lesnym. Piękne widoki z okna. Z resztą sam się przekonaj!!!
Zapraszamy!!
3 2 3