Odpowiedzi

2010-03-11T19:14:20+01:00
Biblia - Jest to wielka ksiega. Świeta księga .

jest to najwazniejsza ksiazka z wszystkich ksiazek bo zawiera prawdziwe , wazne informacje.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:15:54+01:00
Bibla to spis słów samego boga, jego syna oraz kilku mądrych osób. Jest ona bardzo dobrą wskazówką na nasze życie. Każdy kto trzyma się jej zasad, będzie dobrym człowiekiem. Również jeżeli będziemy się posługiwać naukami Jezusa, dane będzie nam żyć wiecznie w niebie. Jak to ktoś mądry powiedział "Jeśli bóg będzie na pierwszym miejscu, wszystko będzie na swoim miejscu."
6 4 6