Odpowiedzi

2010-03-11T19:18:07+01:00
Moim zdaniem nie powinna ona istnieć jest to w niektórych sytuacjach naruszenie nietykalności prywatnej naruszenie praw.


Takie jest moje zdanie
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:29:51+01:00
Moim zdaniem korupcja jest szkodliwa.Jest to przekupstwo. Należy rządzić państwem nie ze względu na prywatne korzyści lecz ze względu na dobro wspólne. Trzeba się kierować sercem i być wrażliwym na potrzeby innych a nie tylko liczyć na własne zyski.