Odpowiedzi

2010-03-11T19:19:32+01:00
MODLIĆ SIE ZA INNYCH
POMAGAĆ W KOŚCIELE
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:25:03+01:00
W swoim kościele parafialnym możesz zostać ministrantem lub lektorem, by spod ołtarza zgłębiać tajemnice darów Jezusa. Podczas mszy należy dokładnie słuchać Pisma Św., chociaż często nie można się skupić powinno się zrobić wszystko by wsłuchać się w słowa Boga i głosić wszystkim miłość Chrystusa. Często przy kościołach powstają wspólnoty modlitewne, tam można lepiej zrozumieć osobę Jezusa. Najważniejsze jest dzielenie się miłością, której uczy Bóg, nie musisz posiadać wielkiej wiedzy teologicznej wystarczy kochać bliźnich.
4 4 4