Odpowiedzi

2010-03-11T19:20:00+01:00
Dunaj, Don, Wołga, Ren, Rodan, Sekwana, Loara, Tamiza, Łaba, Wisła, Odra, Pad, Ebro, Dniestr, Dniepr, Peczora ;)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:20:01+01:00
Wołga.
Bug.
Dunaj.
Bóbr.
Dunaj.
Ren.
Warta.

Myślę że bd gut.POZDRAWIAM ! :)
2 4 2
2010-03-11T19:21:25+01:00
Wołga, Dunaj, Ural, Dniepr, Don, Peczora, Kama, Oka, Bieła, Dniestr, Ren ,Wiatka, Desna
2 3 2