Odpowiedzi

2010-03-11T19:20:59+01:00
-Cześć ! Dlaczego nie byłeś w szkole ?
-Zachorowałem ........na grype lecz pozniej uciekla moja swinka morska wiec pobieglem na dwor jej szukac i tam sie okazalo ze jest straszny wiatr a ze swinka byla lekka to ja caly czas zwiewalo, pozniej ja zlapalem ale czulem sie zle i nie poszedlem do szkoly. ; D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:27:11+01:00
Zachorowalam po wczorajszysz lodach, strasznie bolalo mnie gardlo i nie moglem nic powiedziec.