Gady są jajorodne . Jaja gadów zawierają żółtko potrzebne dla rozwijającego się zaroo
dnika, Napisz co to jest zarodek.?
2. ptaki pochodzą od gadów , mają z nimi wiele cech wspólnych , wymien dwie . prosz epomuzcie plis dam naj prosze

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:31:57+01:00
Zarodek to nazwa oznaczająca zwierzę lub człowieka w okresie od zapłodnienia komórki jajowej do uroszenia lub chwili, gdy opuści osłony jajowe. Następnie gdy zarodek się powiększy nazywamy go płodem.

2. ptaki i gady wykluwają się z jaj.
Po pewnym czasie ptaki i gady zostawiają swoje młode.
2010-03-11T19:34:43+01:00
Osobnik roślinny lub zwierzęcy we wczesnym etapie rozwoju zwanym okresem zarodkowym