Wypisz 3 owady pożyteczne dla człowieka i do każdego dopisz ich pozyteczną dziallnośc
i tak samo 3 owady tylko owady szkodniki i ich szkoldiwa działalnośc
np w pożytecznych pszczoła dostarcza miód i wosk zapyla rośłiny i królowa skąlda jajeczka coś takiego porszee

2

Odpowiedzi

2010-03-11T19:27:15+01:00
Pszczoła - robi miód
dżdżownica - spulchnia ziemie



turkuś podjadek-- podgryza korzonki
gąsienice- wyjadają plony np kapuste
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T19:29:44+01:00
Biedronka-zjada mszyce
Trzmiel-zapyla kwiaty
Pszczoła-daje miód i zapyla kwiaty

Komar-gryzie i dokucza ludziom
Mszyca-zjada rośliny
Mucha-roznosi zarazki

DOBRZE ???
4 5 4