Odpowiedzi

2010-03-11T19:24:46+01:00
Gdy dorosnę wybrałabym się za granicę. Hiszpania lub Grecja.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:27:09+01:00
Gdy dorosnę bardzo chciałabym się wybrać na Hawaje, ponieważ panujący tam klimat bardzo mi odpowiada. Grzeje tam przepiękne i gorące słońce. Zawsze panuje wysoka temperatura. Hawaje są idealne na uprawianie sportów wodnych, za którymi strasznie przepadam. Kocham pływać na wielkich wodach. Także bardzo lubię jeść egotyczne owoce, których tam nie braknie. :)
2010-03-11T19:29:12+01:00
Moim zdaniem mogłabym wybrać się w góry.
Najszczególniej w Karpaty.
Ze szczytu można zobaczyc wiele różnych, ciekawych okazów przyrody.
W górach, na szytach jest bardzo zimno więc przydałaby się gruba kurtka i specjalne buty do wspinaczki.
Najchętniej pojechała bym tam z rodzicami.