Odpowiedzi

2010-03-11T19:28:28+01:00
Dla mnie najważniejsza w życiu jest miłosc i przyjazn . Są to wartosci które cenie ponad wszystko. W życiu mozna miec wszystko,pieniądze , duzy dom , dobrom prace, , ale jesli jestesmy samotni, nie mamy do kogo sie odezwac czy wdedy te pieniadze i inne żeczy daja nam szcęście. Kiedy jestesmy smutni i nie mamy do kogo sie odezwac to czy da nam szczęście,w takich chwilach warto miec przyjaciela lub kogos kto nas kochaDlatego ja uważam że przyjaźń dla mnie jest ważniejsz niz co kolwiek innego
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:28:59+01:00
Największymi moimi wartościami w życiu są miłość i przyjaźń. To dzięki nim każdy człowiek czyje się potrzebny. Miłość jest najważniejszym uczuciem towarzyszącym każdemu. Bez niej ludzie nie kochali by swoich bliskich opieką i nie troszczyli by się o nich. Następnym ważnym uczuciem jest przyjaźń. To dzięki niej poznajemy wielu ciekawych ludzi i darzymy ich szacunkiem. Możemy wtedy się z nimi przyjaźnić. Bez przyjaźni nie mielibyśmy u kogo się wyżalić z naszych problemów. Te wartości są najważniejsze w życiu każdego człowieka. Bez nic każdy by był oschły, zły i nie pomocny. Dzięki tym wartościom świat jest przyjemniejszy dla ludzi.
3 5 3