Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T14:36:35+02:00
Wielu ludzi, przeważnie młodzież, uważa iż największe znaczenie ma dla nich wygląd, za czym idą markowe ubrania, buty, makijaż, gadżety itp. Można z całą pewnością stwierdzić, iż nie powinno się poznawać ludzi po ich wyglądzie, ale po tym, co mają w środku.
Wartość człowieka tkwi w duszy czyli po jego zachowaniu,mężności,honorze,odwadze itp.
Dobrym przykładem postać Kopciuszka która była zaniedbana i wykorzystywana przez macochę i siostry. Mimo to miała dobre serce i znalazła szczęście.
2009-10-24T14:42:29+02:00
Prawdziwe piękno człowieka to nie jego wygląd zewnętrzny lecz to co tkwi w jego wnętrzu. Swój wygląd wewnętrzny pokazuje swoimi słowami i czynami. Zdobi go jego wychowanie, najpiękniejszym człowiekiem jest człowiek, który wie jak się zachować w danej sytuacji i potrafi utrzymać dystans, nie przekracza granicy jego kultury i wychowania.Ludzie szanują kogoś takiego kto mzdobi siebie właśnie czynami a nie wygląden zewnętrznym.
1 5 1