Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T19:24:36+01:00
Ksiażka jest to rzecz przydatna człowiekowi >
dzieki niej mozemy sierozwijać oraz kształcic
ksiazka pobudza w nas uspione komórki mozgowe .
za pomocą niej nasz mozg zaczyna funkcjonować , przez wyobrażanie sobie roznych rzeczy .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:27:03+01:00
We współczesnym świecie, książki wyszły z mody , dzięki ksiązkom wyrabia nam się wyobraźnia i patrzymy na świat z innej perspektywy. Warto kupowac ksiązki ponieważ książka zostanie dla nas na długie lata , a o stronach internetowych zapominamy po wyłączeniu ich.