Odpowiedzi

2010-03-11T19:27:27+01:00
1.Kochana Babciu!
Bardzo dziękuję za zaproszenie na wakacje. Mam nadzieje że będę mógł przyjechać oraz że fantastycznie je spędzę.
twój wnuczek kamil.


2.Tomku.
Bardzo dziękuję że przyniosłeś mi zeszyty gdy byłem chory. Bardzo mi pomogłeś
Kamil.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:28:37+01:00
1) Dziękuję Tobie babciu za zaproszenie mnie na wakacje na wieś. Bardzo mi się u ciebie podobało i nie ukrywam, że chciałbym przyjechać do ciebie jeszcze raz. Jeszcze raz serdecznie dziękuje. Do zobaczenia .
Twoje imię..................

2)Bardzo dziękuję Tobie Adam, że przyniosłeś mi zeszyt, gdy byłem chory. Nie mogłem ruszać się z łóżka, a ty zachowałeś się jak prawdziwy przyjaciel. Dziękuję Tobie za to co zrobiłeś.
twoje imię.....................................
2 1 2
2010-03-11T19:29:41+01:00
Kochana babciu chciałem Ci serdecznie podziękować za zaproszenie. Jest mi bardzo miło, że pamiętałaś o swoim ukochanym wnuczku. Bardzo chętnie skorzystam z zaproszenia i przyjadę do Ciebie w te wakacje. Bardzo lubię do Ciebie przyjeżdżać, ponieważ panuję u Ciebie babciu fantastyczna atmosfera i tylko Ty lubisz mnie rozpieszczać.

Chciałem Ci podziękować za to, że przyniosłeś mi zeszyty.gdy byłem chory i leżałam z wysoką gorączką w domu. Dzięki Tobie nie będę miał zaległości w szkole. Jesteś naprawdę moim najlepszym kolegą. Również dziękuję za bezinteresowną pomoc i za fatygę bo wiem, że mieszkamy od siebie niestety troszkę za daleko.
14 1 14