Odpowiedzi

2010-03-11T19:29:33+01:00
Cześć!Dlaczego nie byłeś w szkole ?
-Zachorowałem. Mam anginę.
Naprawdę? Współczuję Ci ! Też ją ostatnio miałem. Nic fajnego...
- Tak. Nudzę się strasznie!
A ile dni nie bedziesz chodził do szkoły?
- Prawdopodobnie cały tydzień!
Ale masz fajnie! Zero szkoły !
- Tak, zero szkoły. Ale ile nadrabiania lekcji!
Wiesz co? Jak poczujesz się lepiej mogę do Ciebie przyjść. Pomogę Ci w lekcjach.
- Mógłbyś? Byłoby fajnie.
Spoko. Pogadam jeszcze z mamą.
- Ok dzięki.
Muszę już kończyć. Papa !
- Narka, do usłyszenia ;)
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:31:33+01:00
-Cześć!Dlaczego nie byłeś w szkole ?
-Zachorowałem na grypę
-och szkoda ,ty jestes taki super kolega. A jak długo cie nie bedzie???
-No jeszce nie wiem ale mysle ze jeszcze pare dni a co?
-Bo wiesz mamy nie długo przedstawienie szkolne a ty jestes niezłym aktorem i sprzydalbys sie nam w tej scence
-No wiesz na wszystko człowiek nie wybierze. MAm pecha i tyle. A przynióślbys mi w weekend lekcje bo chciałbym nadrobic potem ta nieobecność.
-Nie m,a sprawy przeciez wiesz ze nawet gdybys mnie nie prosil to bym ci przyniósł bo my jestesmy przyjaciółmi
-Dobra ty to jestes spoko kolega. Dobrze wiedziec ze moge na tobie polegac.
-No ic musze konczyc, narka!
-Dzieki ze zadzwoniles, czesc.
3 2 3