1.Sprężynę o długości 0,55m Tomek potrafi rozciągnąć na długość 1,2m.O ile wydłuża się sprężyna podczas rozciągania?

2.W 1936 r. legendarny biegacz Jesse Owens wynikiem 10,2s ustanowił rekord świata w biegu na 100m. Na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie w 2008r. Jamajczyk Usain Bolt dystans ten przebiegł w czasie 9,69s i ustanowił nowy rekord świata.O ile sekund krócej biegł niż Owens?


3

Odpowiedzi

2010-03-11T19:32:35+01:00
1.
0,55m = 55cm
1,2m = 120cm
120 - 55 = 65cm
65cm = 0,65 m
odp:sprężyna wydłuża się o 0,65m w czasie rozciągania
2.
10,2s - 9,69 = 0,51s
Odp: Jamajczyk Usain Bolt biegł krócej o 0,51s od Jesse Owens`a
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:33:26+01:00
1. 1,2m - 0,55m = 0,65m
Odp:Sprężyna wydłuzyła się o 0,65m.
2. 10,2s - 9,69s = 0,51
Odp: Biegł o 0,51s krucej niż Owens.
10 4 10
2010-03-11T19:34:57+01:00
1. 1.2m-0.55m=0.65m
Odp. Sprężyna wzdłuża się o 0.65 m.

2. 10.2 s - 9.69 s = 0.51 s
Odp. Biegł krócej o 0.51 s.
8 4 8