Odpowiedzi

2010-03-11T19:27:47+01:00
Cechy to:klimat chłodny, zimny,z duzymi opadami ,teren pofałdowany,najlepiej jakies zbiorniki wodne (obieg wody)
Polska znajduje sie w klimacie umiarkowanym,kontynentalnym
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:35:53+01:00
1. cechy klimatu :
-zimny
-powinny występować częste opady (śniegu)
-chłodny

cechy ukształtowania :
-teren pofałdowany

2.Polska znajduje się w strefie klimatycznej umiarkowanej ,typ klimatu ,umiarkowany.
1 4 1