Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:30:22+01:00
Lech osiedlił się gdy ujrzał orła przyjął jego znak na godło grodu a od tego grodu powstała polska wiec właśnie na pamiątkę jego Polska ma godło z białym orłem.
1 5 1
2010-03-11T19:33:04+01:00
Godło Polskie pochodzi z tąd że Lech ujrzał białego orła na czerwonym niebie ponieważ zachodziło słonce . Stąd wziął sie biały orzeł na czerwonym tle .

mysle ze o to chodziło :)
2 2 2