Odpowiedzi

2010-03-11T19:29:06+01:00
Po 1. Musisz się skoncentrować .. po 2. słuchaj z uwagą, po 3 nie baw się orzy słuchaniu . itp;d
2010-03-11T19:29:19+01:00
ZASADY DOBREGO SŁUCHANIA
1) SKONCENTRUJ SIĘ NA OSOBIE, KTÓRA DO CIEBIE MÓWI
2) DAJ POZNAĆ OSOBIE MÓWIĄCEJ, JAK JĄ ROZUMIESZ
3) NIE OCENIAJ
4) NIE DAWAJ RAD
5) UTRZYMUJ KONTAKT WZROKOWY
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:30:23+01:00
*nie możesz po sobie poznać że się nudzisz [nawet jesli tak jest]
*musisz patrzeć się na osobę mówiącą
*interesować się o czy ona mówi
*zadawać od czasu do czasu pytania związane z tym o czym ona mówi
*być sobą ni udawać nikogo, nie wywyższać się
*nie wierć się
*nie "kręć" oczami
*nie baw się włosami
* nie patrz co chwilę na komórkę
* staraj się nie ziewać
te ostatnie pkt wskazuja na to ze nie jestes zainteresowana, przemową np.