Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T19:30:15+01:00
Las to rośliny, a rośliny są samożywne tak więc, dlatego to stwierdzenie, że las się sam żywi.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:30:35+01:00
To znaczy że las sam dostarcza sobie pokarmów w którym im pomaga przyroda
2 3 2
  • xDy
  • Początkujący
2010-03-11T19:30:47+01:00
Las sam sie żywi są na ziemi szczątki organizmów i wszystkie drzewa to pobieraja

Chyba OK!!
1 1 1