Odpowiedzi

2010-03-11T19:32:12+01:00
1.wchodzi się w menu i wiadomości
2wiadomości tekstowe i utwórz wiadomość
3 piszesz daną treść
4 jeżeli już uznasz wiadomość za gotową naciskasz ok
5 wybierasz lub wpisujesz dany numer i gotowe
15 3 15
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T19:33:18+01:00
Aby wysłąc sms- a nalezy wejsc w menu a pozniej w ikonke o nazwie wiadomości .
Zatem nalezy wybrac opcie nowa wiadomosc. wpisac dowolny tekst ( np. Hej co tam??) pozniej wybrac opcje wyślij , wpisac nr ( np 512638999) a nastepnie Wyślij:)
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:33:24+01:00
1) wejdź w MENU i wybierz hasło "WIADOMOŚĆ"
2) wybierz hasło "napisz wiadomość"
3) wpisz treść swojej wiadomości
4)Wybierz osobę do której chcesz wysłać wiadomość
5) naciśnij przycisk "wyślij"
21 4 21