Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:32:10+01:00
I liczba: x
II liczba: 200-x

0,25x+0,2(200-x) = 44
0,25x+40-0,2x = 44
0,05x+40 = 44
0,05x = 44-40
0,05x = 4 |:0,05
x = 80

I liczba: 80
II liczba: 200-80 = 120
22 4 22
2010-03-11T19:35:08+01:00
X-jedna liczba
y-druga liczba
x+y=200
x=200-y

25%x+20%y=44
0,25x+0,2y=44/*100
25x+20y=4400
25*(200-y)+20y=4400
5000-25y+20y=4400
-5y=4400-5000
-5y=-600/:(-5)
y=120

x=200-y
x=200-120
x=80

spr.
25%x+20%y=44
0,25*80+0,2*120=44
20+24=44
44=44
L=P

odp.te liczby to 80 i 120
5 3 5
2010-03-11T19:39:56+01:00
X-pierwsza liczba
y-druga liczba
budujemy układ równań

x+y=200
25%x+20%y=44

x+y=200
0,25x +0,20y=44

x=200-y
0,25*(200-y)+0,20y=44

x=200-y
0,25*200+0,25*(-y)+0,20y=44

x=200-y
50-0,25y+0,20y=44

x=200-y
-0,05y=-6/:(-0,05)

x=200-y
y=600/5

x=200-y
y=120

x=200-120 => x=80

odp:pierwsza liczba jest równa 80, a druga 120


3 3 3