Odpowiedzi

2009-10-24T14:24:40+02:00
  • Użytkownik Zadane
2009-10-24T14:26:14+02:00
Ja myślę, że nie da się od tak znaleźć kogoś kto będzie przyjacielem na całe życie. To jest trochę tak, jak z drugą połówką, trzeba trafić na człowieka, z którym będzie się odbierać na tych samych falach. Ważne jest to, żeby być otwartym w kontaktach z ludźmi i swoim zachowaniem pozwolić na to, żeby ktoś mógł zaufać. To jest pierwszy krok do prawdziwej przyjaźni.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T14:28:06+02:00
Kiedyś wracałam za sklepu i miałam ręce zajęte reklamówkami.
Przewróciłam się. Wtedy podeszła do mnie pewna dziewczyna i pomogła mi zanieść zakupy do domu. Zaczęłyśmy rozmawiać,okazało się,że wiele nas łączy. Widywałyśmy się coraz częściej. Tak właśnie stałyśmy się przyjaciółkami . ;)
1 5 1