Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:33:47+01:00
Więc Tak:
Te ryby są bardzo ważne ponieważ dbają o to by wody w naszych zbiornikach wodnych nie były zbyt brudne. Co prawda nie wyczyszcza dokładnie zbiorniów ale w jakimś stopniu napewno poprawia czystośc wód

;)) Proszę;)Liczę na Naj.!;*
52 3 52
2010-03-11T19:54:58+01:00
Są to ryby pożyteczne ponieważ jak sama ich nazwa mówi one czyszczą wodę.
7 2 7