Odpowiedzi

2010-03-11T19:40:41+01:00
Kobieta z Jerozolimy.Jest jedna z najbardziej świetych w Kosciele.Gdy Chrystus niósł krzyz to podała mu chuste do otarcia twarzy.Jak była mała to jak pocałowała dziecie to sie odrazu uspokoiło,jest obdarzona licznymi łaskami


Więcej nie pisz bo w internecie jak i u bierzmowania Weronik jest dużo i wszyscy maja to samo pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:42:30+01:00
Wybrałam to imię ponieważ jest ona patronką portrecistów i rzeżbiarzy.Ja w przyszłości chciałabym zostać malarką i dlatego wybrałam to imię aby wstawiała się za mną i pomagała mi.Jest ona patronką portrecistów poniewaz na jej chuście pozostało odbicie twarzy Pana Jezusa.