Odpowiedzi

2010-03-11T19:40:23+01:00
Pieniądze/ bogactwo-bieda
Sława/kariera/sukces- Zwyczajność
Młodość-starość
Wykształcenie-Niewiedza
Praca- Bezrobocie
Oryginalność-Kopiowanie
Nowoczesność- Staroświeckość
Nieuczciwość- uczciwość
2010-03-11T19:40:35+01:00
Chyba chodzi Ci o antonimy

Pieniądze/ bogactwo- bieda
Sława/kariera/sukces- upadek społeczny
Młodość- starość
Wykształcenie- niewiedza
Praca- bezczynnośc
Oryginalność- tuzinkowośc
Nowoczesność- Staromodność
Nieuczciwość- Uczćiwośc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:40:35+01:00
Antonimy!!!
1. Bieda
2. Degradacja
3. Starość
4. Prostactwo
5. Bezrobocie
6. Normalność
7. Starodawność
8. Uczciwość