Odpowiedzi

2010-03-11T19:36:26+01:00
1.-17
2.-4
3.12
4.-43
5.10
6.-35
7.21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:36:47+01:00
-2-3*5=-2-15=-17
(-8):4-2=-2-2=-4
12:(-2)-(-3)=-6+3=-3
(-2)*3*3-25=-18-25=-43
(-15):3-5*(-1)=-5+5=0
3*(-7)-7*(-2)=-21+14=-7
6*(-4)+5*(-9)= -24-45=-69
2010-03-11T19:36:57+01:00
-2-3*5=-2-15=-17
(-8):4-2=-2-2=-4
12:(-2)-(-3)=-6-(-3)=-6+3=-3
(-2)*3*3-25=-18-25=-43
(-15):3-5*(-1)=0
3*(-7)-7*(-2)=-7
6*(-4)+5*(-9)=-69