Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:43:19+01:00
Hmm ale znam chyba odpowiedz niejestem pewien musisz wykozystac w tym zadaniu katy jak dzielisz ten trujkat to robisz tez dwusieczna kata czyli z tych 90 stopni masz 45 i mniejszy trójkat ma katy o wymiarach 45 ,90 ,45 stopni muszisz znac wlasciwosci takiego trójkato o danych katach x ,x, x√2 potem jak obliczysz podstawe dzieki temu bedziesz mial 30 , 90 i 60 stopni koleja wlasciwosc w koncu wyjdzie ze h jest 3√3*√3=9
chodzi mi ze w tym trujkacie masz mniejszy tójkat o katach 45,45,i 90 a ten prostakatny ma 90,60,30
on ma zle vvvvvvv mysli ze ta wysokosc jest podstawa3 cm czy iles tam
2010-03-11T19:44:07+01:00
Twierdzenie pitagorasa
x2=12(2)-3(2)
x2=144-9
x2=135/(pierwiastek)
x=3(pierwiastek) z 5