Odpowiedzi

2010-03-11T19:38:36+01:00
M. dwa tysiace piaty rok
D.dwa tysiace piatego roku
c. dwa tysiace piatemu roku
B. dwa tysiace piaty rok
N. dwa tysiace piatym rokiem
Msc. dwa tysiace piatym roku
W. dwa tysiace piaty rok!
2 3 2
2010-03-11T19:41:07+01:00
M. DWA TYSIĄCE PIĄTY ROK
D. Dwa tysiące piątego roku
C. Dwa tysiące piątemu rokowi
B. Dwa tysiące piąty rok
N. z dwa tysiące piątym rokiem
Msc. o dwa tysiące piątym roku
W. (o) Dwa tysiące piąty rok !
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:42:10+01:00
M dwa tysiące piąty rok
D dwa tysiące piątego roku
C dwa tysiące piątemu roku
B dwa tysiące piąty rok (nie jestem pewna) .
N - z dwa tysiące piątym rokiem
M- o dwa tysiące piątym roku
W - dwa tysiące piąty roku!
2 3 2