Odpowiedzi

2010-03-11T19:42:16+01:00
Podstawa = 6 x 4 ( bo kwadrat ) = 24 cm2
h = 14 cm
Ś = 1/2 x 14 x 6 = 42 cm
1 Ś = 42 cm2
4 x Ś = 168 cm2

AA krawędzie ok x2

8*6+4*14=114 oki xD

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:47:45+01:00
W podstawie masz kwadrat czyli cztery krawędzie tej samej długości.
4*6=24 cm
Graniastosłup ma dwie podstawy, czyli mnożymy razy 2 :)
24*2=48
W tym graniastosłupie są również cztery krawędzie boczne.
4*14=56 cm
I wszystko dodajemy :))
48+56=104 cm

Możesz to zawisać również w postaci jednego działania :)
2*4*6+4*14=104 cm


Odp.: długość wszystkich krawędzi wynosi 104 cm.