Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:47:26+01:00
To zdarzyło się dzisiaj.. Byłam w szkole i On podszedł do mnie.. Tak blisko, że dech zaparło mi w sercu. Nigdy jeszcze nie spotkałam tak wspaniałego i przystojnego chłopaka. Chodzi ze mną do szkoły, a raczej do klasy, więc ciągle mogę na niego patrzeć. Kacper jest chłopcem wysokim, brunet i do tego brązowe oczy.. Jeny.. Napatrzeć się na niego nie mogę. Z Kacprem kilka razy rozmawiałam, no i pisałam także sms. Aż tu nagle sam do mnie idzie. Myślałam, że oszaleje z radości. Wziął mnie na bok i się spytał czy będę z nim. Matko jaka ja byłam wniebowzięta. Oczywiście odpowiedziałam, że tak, a że to była ostatnia lekcja, więc odprowadził mnie do domu.. Rozmawialiśmy nie jako kumple, a jako para! Na pożegnanie dał mi buziaka. Tak mi było dobrze.. A co tam .. Jutro się z nim zobaczę.. Już się nie mogę dopczekać.
2010-03-11T19:49:30+01:00
Drogi Pamiętniczku!!!!
Przepraszam że tak długo nie pisałam ale jakos nie miałam o czym.Dopiero dzisiaj wydarzyło się coś co jest warte napisania.Tak bardzo chce sie tym podzielić przed całym światem.Ale pisze to tobie mój drogi.Wczoraj chłopak jedyny mój zaprosil mnie na radkę.Jeszcze nie wiem w co sie ubiorę ale bardzo chcę iść.Denerwuję się ale wiem że to najciekawsze wydarzenie w moim życiu.Tyle sie o niego starałam każda dziewczyna za nim biega a on wybrał mnie.Tak sie cieszę.Nie zmarnuję tej szansy obiecuję.Dlatego pędze się szykować na moją pierwszą randkę z tym wymarzonym......:P



nie wiem czy może być...
Bardzo licze na naj pozdrawiam....