Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T19:47:08+01:00
Matematyka jest jak słonce,
które swieci w ciemne noce
matematyka to królowa nauk,
której wszyscy sa podwładni
matematykam jest dziwna i czesto
nie zrozumiała, zrozumie ja ten który
chce jest przyjacielem

2 5 2
2010-03-11T19:47:57+01:00
Matematyka, matematyka,
kto ją widzi wnet umyka.
Lecz nie bójcie się koledzy,
takiej pięknej jak ona wiedzy.
Zawsze nam pomoże,
czy to robić zakupy czy liczyć zboże.
Więc uczmy sie jej chętnie,
a nasza wiedza tak szybko nie zwiędnie.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:50:06+01:00
Chociaż czasem mam jej dość
bo potrafi dać mi w kość
To ją lubie szczerze
w jej potrzebę wierze
W życiu jest potrzebna
i nigdy nie zbędna
z matematyką moi mili
nie zmarnujecie ani chwili!
2 5 2