W pudełkach są koraliki:czerwone,zielone i niebieskie.Czerwonych koralików jest 3oo,czyli tyle,ile jest zielonych koralików w 6 pudełkach.Oblicz ile jest niebieskich koralików, wiedząc,że jest ich tyle samo,ile zielonych koralików w czterech pudełkach

3

Odpowiedzi

2010-03-11T19:47:47+01:00
3oo: 6 = 5o
5o * 4 = 2oo
odp. niebieskich koralików jest 2oo
2010-03-11T19:49:28+01:00
300- czerwone koraliki
300 w 6 pudełkach - zielone koraliki
300 w 4 pudełkach - niebieskie koraliki

300:6=50
50*4=200 - niebieskie koraliki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:53:47+01:00
Czerwone 300 szt
Zielone 300szt. w 6 pudełkach (w jednym pudełku 300 szt./6=50 szt.)
Niebieski x szt. w jednym pudełku*4 pudełka

Niebieskie 50szt.*4=200 szt.

Odp.
Niebieskich koralików jest 200 szt.
pozdrawiam:)