Odpowiedzi

2010-03-11T21:57:48+01:00
W wielu krajach świata panuje ustrój demokratyczny, polega on na tym, że władzę sprawują pośrednio wszyscy ludzie. Jednak jeśli obywatele nie interesują się życiem politycznym to nie ma szans zmienić niczego w kraju. Tak więc czynna postawa jest korzystniejsza niż bierna

proszę ^^
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T22:05:33+01:00
Aktywność jest dla demokracji korzystniejsza , ponieważ idąc np. na wybory możemy coś zmienić , wybrać kogoś kto bardziej nam odpowiada , kto może według nas coś zmienić dla nas i dla naszego kraju. Pozostając bierni nie zmienimy nic. Bierność oznacza naszą obojętność. (Jeżeli chcemy coś zmienić musimy zacząć od siebie.)