Odpowiedzi

2010-03-11T19:52:55+01:00
A)(2x-3)-(x+5)+(x+4)=2x-3-x-5+x+4=2x-8
b)(3a-2)-(a+4)+(a-3)=3a-2-a-4+a-3=3a-9
c)4(2y-7y²)-3(y²-3y)=8y-28y2-3y2+9y=17y-21y2
d)-5(2b+3z)+2(2b-4z) =-10b-15z+4b-8z=-6b-23z
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:54:30+01:00
Wykonaj działania:
a)(2x-3)-(x+5)+(x+4)
2x-3-x-5+x+4
2x-4
b)(3a-2)-(a+4)+(a-3)
3a-2-a-4+a-3
3a-9
c)4(2y-7y²)-3(y²-3y)
8y-28y²-3y²+9y
17y-31y²
d)-5(2b+3z)+2(2b-4z)
-10b-15z+4b-8z
-6b-23z