Odpowiedzi

2009-10-24T14:39:29+02:00
Najlepiej naucz się wszystkich wzorów itd., przećwicz zadania które rozwiązywaliście. Nie wiem co dokładnie mieliście, ale radzę Ci przygotować się na wszystko, bo co inny nauczyciel, to inne pytania.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T14:40:10+02:00
Co to jest siła
skutki i rodzaje oddziaływań
co to jest wielkość wektorowa i skalarna
co to jest siła wypadkowa i równoważąca
i trzeba umieć rysować te siły i obliczać

przynajmniej ja miałam takie zadania na klasówce :)
i musiałam jeszcze popodkreślać substancje i ciała fizyczne.
2009-10-24T14:41:33+02:00
Definicje
odziaływania-przykłady
jak wygląda siłomierz
siła wypadkowa - rysowanie
jak skalujemy siłomierz
co odziałowanie może zrobić z ciałem