Odpowiedzi

2010-03-11T19:53:06+01:00
Ponieważ w ziemi jest niezmienna temp. i woda wytryska po osiągnięciu odpowiedniej temp.by się ochłodzić i wrócić spowrotem pod ziemię by znów się nagrzać i tak w kólko
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:56:11+01:00
Ponieważ woda potrzebuje odpowiedniego czasu na ogrzanie się i przekroczenie temperatury wrzenia, którą musi osiągnąć by wystrzelić. Gdy tak się staje woda ta znów wraca do ziemi i ponownie musi się ogrzać. Dlatego też wybuchy są w miarę równomierne.
1 5 1