Od 1386 roku przez prawie 200 lat Polską rządziła dynastia ....................., którą zapoczątkował król ................., mąż Jadwigi. 15 lipca .......... roku siły pol-lit zadały w bitwie pod ...... klęskę wojskom zakonu ......., dowodzonym przez wielkiego .......... Ulricha von Jungingena.
proszę o uzupełnienie, bo jakoś nie mam czasu;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:49:56+01:00
Od 1386 roku przez prawie 200 lat Polską rządziła dynastia Jagiellonów, którą zapoczątkował król Władysław Jagiełło, mąż Jadwigi. 15 lipca 1410 roku siły pol-lit zadały w bitwie pod . Grunwaldem klęskę wojskom zakonu Krzyżackiego, dowodzonym przez wielkiego mistrza Ulricha von Jungingena.
1 5 1
2010-03-11T19:52:01+01:00
1.Jagiellonów
2.Władysław
3.1410
4.Grunwaldem
5.krzyżackiego
6.mistrza
1 5 1
2010-03-11T20:02:13+01:00
Jagiellonów
władysław jaggieło
1410
grunwaldem
krzyżackiego
mistrza zakonu krzyżackeigo

1 5 1