Zegarek Pawła spóźnia się 2 minuty w ciągu każdej godziny.
O godzinie dwunastej w południe Paweł ustawił na zegarku dokładny czas.
Po jakim czasie opóźnienie na zegarku Pawła wyniesie 1 godz.

a 60 godz.
b 30 godzin
c 60 min.
d 30 min.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:50:59+01:00
1h/2min=60/2=30

b - po 30 godzinach
4 4 4
2010-03-11T19:51:17+01:00
Poprawna odpowiedź to b 30 godz.
2 3 2
2010-03-11T19:52:11+01:00
1h / 2min. = 30
odp: Zegarek po 30 h, będzie wskazywał błędny czas o godzine
2 3 2