Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:55:16+01:00
Ekumena - przeważająca część terenów Ziemi


subekumena -duże rejony Afryki, pustynna Sahara i leżące wokół niej sawanny, pustynie Półwyspu Arabskiego, tajga i tundra w Ameryce Północnej i Eurazji, Andy, Himalaje, Góry Skaliste (tam, gdzie prowadzi się eksploatację surowców mineralnych lub chów zwierząt)

anekumena - większe części Antarktydy i Grenlandii
2 3 2
2010-03-11T19:56:07+01:00
Subekumena -duże rejony Afryki, pustynna Sahara i leżące wokół niej sawanny, pustynie Półwyspu Arabskiego, tajga i tundra w Ameryce Północnej i Eurazji, Andy, Himalaje, Góry Skaliste

anekumeny: Antarktyda, obszary tundry, Grenlandia (obszary pokryte lodem) pustynie Australii (Wielka Pustynia Piaszczysta, Wiktorii)

2 5 2