Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-24T14:46:02+02:00
Poświęcenie może mieć różny charakter. Może to być poświęcenie swojego życia chorej osobie, posłudze kapłańskiej, zawarcie związku - tak, myślę, że spokojnie też tak można powiedzieć bo całe swoje życie oddajemy drugiej osobie i przyjmujemy na swoje barki jej egzystencję, czyli poświęcamy się, nasze życie drugiej osobie. Możemy również poświęcić się jakiejś pasji.
15 3 15
  • Użytkownik Zadane
2009-10-24T14:47:48+02:00
Hmmm...dla mnie poświęcenie jest czymś bardzo ważnym...nad tym trzeba się poważnie zastanowić, bo jak mówisz np o zawarciu związku małżeńskiego to to wymaga pomyślenia...bo moim zdaniem poświęcenie idzie w parze z odpowiedzialnością.
Natomiast jeśli poświęcamy sie pasji to tu też jest pewna odpowiedzialność.Mianowicie musimy wiedziec co mamy robic aby nie szkodzić innym.Nie mówię tu o np. zbieraniu żołnierzyków, znaczków czy monet.
Poświęcenie polega na oddaniu całego siebie, wkładanie serca w to co się robi.Żeby nasza praca miała jakikolwiek wyraz, żeby żyła.
61 4 61