Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T19:58:30+01:00
8(1-x)> -12
8-8x>-12
-8x>-20/:(-8)
x<2,5
0,1,2


4(4-3x)>20(x+4)
16-12x>20x+80
-32x>64/:(-32)
x<-2
-2
2 3 2
2010-03-11T20:00:55+01:00
8(1-x)≥-12
8 - 8x >_ -12
8x >_ -12- 8
8x >_-20/8
x >_ - 2,5
Liczby spełniające 2 , 4 ,6




4(4-3x)≥20(x+4)
16-12x >_ 20 x + 80
-12 x -20x >_ 80 - 16
-32 x >_ 64 /-32
x <_ -2
liczby spełniające nie wiem


2 4 2
2010-03-11T20:08:58+01:00
8(1-x)≥-12
8-8x≥-12
-8x≥-12-8
-8x≥-20/-8
x<2,5

1 2

4(4-3x)≥20(x+4)
16-12x≥20x+80
-12x-20x≥80-16
-32x≥64/-32
x<-2

żadna
2 5 2