Odpowiedzi

2010-03-12T20:50:02+01:00
Mali- przymiotnik, Mianownik l.mn. r. męskoosobowy'
chłopcy - rzeczownik, Mianownik l.mn. r. męskoosobowy
szybko- przysłówek
biegali- czasownik, l.mn. r. męskoosobowy
wokół- przysłówek
boiska- rzeczownik, Dopełniacz
szkolnego- przymiotnik, Dopełniacz

;P.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-12T20:51:11+01:00
Mali- M przymiotnik, l. mn, rodz męski
chłopcy- M, rzeczownik, l. mn, rodz męski
szybko- przysłówek (jak?)
biegali- czasownik, tr oznajmujący, cz. dokonany, l. mn, rodz męski, str czynna
wokół- przyimek
boiska- D rzeczownik, l. poj, rodz męski
szkolnego- D przymiotnik, l. poj, rodz męski